Страница 1 от 2

...нищо не се чува във форума за HammerSchmidt

МнениеПубликувано на: Сря Авг 13, 2008 2:51 pm
от C_Mo

Re: ...нищо не се чува във форума за HammerSchmidt

МнениеПубликувано на: Сря Авг 13, 2008 3:18 pm
от bikerider
"...SRAM fires up the hype machine..." :roll2:

Силно. Дано се наложи, че да се появят и други подобни благини.

МнениеПубликувано на: Сря Авг 13, 2008 3:32 pm
от lyaskov
Ще се купи със сигурност.
Някакви идеи за цената?

МнениеПубликувано на: Сря Авг 13, 2008 11:03 pm
от Admin

МнениеПубликувано на: Чет Авг 14, 2008 12:16 am
от awd_volvo
Най-сетне! Писна ми да гледам колела за по 10 бона с преден дерайльор (било то и СРАМ Х-0) :)
Според мен най-големият плюс е, че плочата е със баш и е само 24 Т, вече ако искаме да караме с 40+ Т плоча няма да отнасяме всички по-големи камънаци! :) А и няма да се износва веригата (толкова много) при смяна отпред под голямо напрежение в/у нея (поправете ме, ако греша)
:beer: :) :agree:

МнениеПубликувано на: Чет Авг 14, 2008 7:39 am
от SpoileR
ААААА лудница е т'ва! :hbang2:

Чудя се наистина каква ли цена ще му пляснат? :)

МнениеПубликувано на: Чет Авг 14, 2008 8:59 am
от GECKO
Изглежда чудесно, но бих го купил, когато стане с повече от 3 скорости (например 4 :D ) с по-голям обхват. Тъкмо ще свали малко неокачено тегло ;) :agree:

МнениеПубликувано на: Чет Авг 14, 2008 9:13 am
от taurus13
Много готино нещо, ама ще струва колкото половината ми колело сигурно. Все пак бъдещето е в подобни технологии и ако не е тази, то рано или късно ще се появят масово и други.

МнениеПубликувано на: Чет Авг 14, 2008 9:34 am
от Antares
Влюбих се! Особено и при настоящите ми проблеми със скоростната система... и разни "плашещи звуци"... но се опасявам, че и цената ще е плашеща, поне за потребител от моя ранг...

МнениеПубликувано на: Чет Авг 14, 2008 9:46 am
от bikerider
awd_volvo написа:А и няма да се износва веригата (толкова много) при смяна отпред под голямо напрежение в/у нея (поправете ме, ако греша)
:beer: :) :agree:


Поправям те - точно тук едва ли да има някакъв плюс.


Лично аз искам да видя дали (ако/когато се наложи HS) производителите на AM/FR рамки с ОЕМ договори със SRAM ще започнат да си оптимизират окачванията като за един венец.

МнениеПубликувано на: Чет Авг 14, 2008 9:54 am
от airborneone
Antares написа:Влюбих се! Особено и при настоящите ми проблеми със скоростната система... и разни "плашещи звуци"... но се опасявам, че и цената ще е плашеща, поне за потребител от моя ранг...

700/800$ В щатите.
Плашещите звуци от твойта система, са друг въпрос, който можехме да обсъдиме вчера.
Въпроса тук е "клиренс"-а който дава системата + възможността да се монтира на рамка, която не е предвидена за 2 венеца отпред.
Аз лично виждам най-голям плюс по отношение на вължината на веригата. По-скоро постоянството и :D

МнениеПубликувано на: Чет Авг 14, 2008 10:03 am
от bikerider
airborneone написа:Аз лично виждам най-голям плюс по отношение на вължината на веригата. По-скоро постоянството и :D


Ъмм??? А задното окачване? :)

МнениеПубликувано на: Чет Авг 14, 2008 10:12 am
от flex
Не е много ясно откъде ще започне въпросната "революция". А и където се изисква ниско тегло е интересно как ще се намери място за такава навид тежка система.

МнениеПубликувано на: Чет Авг 14, 2008 10:45 am
от HepBeH_XaMcTep
Интересно звучи...
Да изчакаме един сезон... пък да видим дали ще се справя добре, или само така ще звучи .....
Бих пробвал отва животно след някой друг сезон

МнениеПубликувано на: Чет Авг 14, 2008 11:00 am
от axelmax
на тая цена ,едва ли!?
една истинска скоростна кутия си заслужава,тези половинчати неща не ме радват

МнениеПубликувано на: Чет Авг 14, 2008 11:43 am
от k0cTaHeB

МнениеПубликувано на: Чет Авг 14, 2008 11:48 am
от shepo
:agree:

МнениеПубликувано на: Чет Авг 14, 2008 12:06 pm
от Capoeira
само на мене ли ми се вижда че десния курбел отива поне 4-5см всрани и стъпвайки на двата педала стоиш леко не в центъра на колелото

МнениеПубликувано на: Чет Авг 14, 2008 12:16 pm
от shepo
eдва ли са допуснали такова нещо :)

МнениеПубликувано на: Чет Авг 14, 2008 12:27 pm
от airborneone
Capoeira написа:само на мене ли ми се вижда че десния курбел отива поне 4-5см всрани и стъпвайки на двата педала стоиш леко не в центъра на колелото

Левия курбел е с външен лагер... видя ли го?

МнениеПубликувано на: Чет Авг 14, 2008 12:46 pm
от outfaced
k0cTaHeB написа:http://www.pinkbike.com/news/Truvativ-HammerSchmidt-Preview-2008.html


Изображение

колко гениално просто излежда само ... да се чуди човек, как не е внедрено от години такова нещо.

В крайна сметка няма нищо иновативно в механизма като такъв. Само е адаптиран за ВВ. :dunno:

Изглежда обаче подобаващо тежичко и на първо време май се цели във фрийрадъри и ДХ. Ще има и потенциал за олекотяване.
Радващо ще стане когато наистина се вземе присърце от правщите рамки и видим цели байкове оптимирани за такава конструкция.

интересно ще става :)

МнениеПубликувано на: Чет Авг 14, 2008 1:01 pm
от Capoeira
airborneone написа:
Capoeira написа:само на мене ли ми се вижда че десния курбел отива поне 4-5см всрани и стъпвайки на двата педала стоиш леко не в центъра на колелото

Левия курбел е с външен лагер... видя ли го?

аха, ето къде е разковничето, това не развяля ли идеята, която години преди това се застъваше:
"лагери изнесени от средното, за да са по големи и по близо до зоната на натиск."
Сега все едно правят компромис с здравината на единия лагер

МнениеПубликувано на: Чет Авг 14, 2008 1:41 pm
от zero knowledge
bikerider написа:Лично аз искам да видя дали (ако/когато се наложи HS) производителите на AM/FR рамки с ОЕМ договори със SRAM ще започнат да си оптимизират окачванията като за един венец.

И то като за един малък венец - ще трябва окачването да е с център малко над средното, иначе би имало голямо удължаване на веригата и кофти pedal-feedback. А тези окачвания не се славят като добре поемащи неравностите.

Изглежда най-хубавото приложение ще е за твърдак :D

МнениеПубликувано на: Чет Авг 14, 2008 2:10 pm
от ivailo91
Пише че трябвало да имаш ISCG уши на рамката. Тъй като не съм много запознат, RAM AM има ли такива? А другите модели на RAM?

МнениеПубликувано на: Чет Авг 14, 2008 3:09 pm
от ddevil
АМ-а няма такива. Провери в www.ram-bikes.com за останалите модели. А отностно липсата на ISCG стандарт - не съм сигурен, но дали ще е поправимо с преходниците за подобен тип стандарт, които се използват за монтирането на водачи с такъв стандарт върху рамка, която е без?

МнениеПубликувано на: Чет Авг 14, 2008 3:33 pm
от bikerider
zero knowledge написа:Изглежда най-хубавото приложение ще е за твърдак :D


:roll2::):agree:

МнениеПубликувано на: Чет Авг 14, 2008 5:24 pm
от ACID BURN
Между другото това е много стара технология.Използвана при автомобилостроенето.Мисля, че иноватори на такава трансмисия бяха MG(английска фирма за автомобили, фалиралите през края на 90-те "роувъри")още през 1969 година.Изглежда интересено, но цената която чух за този продукт мисля, че е безумно висока и ако найстина излезне с такава ще бъде адски нерентабилно!Иначе браво!Фина изработка и голямо качество ми се набиват в очите така като гледам на пръв поглед, но това ще покаже големият изпитател-времето! :)

МнениеПубликувано на: Чет Авг 14, 2008 5:58 pm
от GECKO
bikerider написа:
zero knowledge написа:Изглежда най-хубавото приложение ще е за твърдак :D


:roll2::):agree:


Или апликация с непроменлива дължина на веригата... Може да се приложи доста успешно на Appalache Real.

Или просто няма значение, понеже новите модерни рамки така и така имат много изнесен нагоре (дори и виртуален) пивът.

Всъщност почти всеки който ползува скорости отпред цени теглото, а всеки ценяш теглото няма да предпочете по-тежкият избор а и по-скъпия в лицето на новия Хем... както и да е :)

Според мен бъдещето наистина е в по-голям обхват на планетарна система и елиминирането на стандартната схема с нещо висящо на част от рамката с намалена здравина за да може при удар да не се счупи нищо скъпо, но да ти провали карането. А с това елиминирането и на ненужно неокачено тегло както и всякакво кривене на веригата при смяна на скорости... Дори ако заема пространство като за 38-40Т курбели. Ако се престрашат да го направят смятам, че мног обързо някой ще модифицира системата така, че ще планетарната система да се окаже на една ос с основния пивът на едноставна рамка а задвижването на планетарната система (респ. скоростите) ще се изпълнява от другата страна посредством много малки зъбчатки - едната на по-ниско разположеното средно и една на оста на планетарната система... от там на сетне може някой да се сети да сложи 160мм курбели комбинирани с 32-33см височина на средното и амортисьор разположен някъде в околността за концентрация на теглото ниско долу и... хем ще има клиъренс, хем система с елиминирано усукване на веригата както и разпъване, с центрирано тегло и осезаемо по-леко вървящо и по-активно отзад заради отместването на голяма доза неокачено тегло...

Просто теория :D :D :D

Ъх... като го написах се сетих, че вече има такова нещо... но не мога да се сетя името и модела, само един енженечовец дето обясняваше в детайли схемата :dunno:

МнениеПубликувано на: Чет Авг 14, 2008 6:34 pm
от bikerider
@GECKO: искаш да кажеш окачено тегло ;)

МнениеПубликувано на: Чет Авг 14, 2008 8:00 pm
от GECKO
bikerider написа:@GECKO: искаш да кажеш окачено тегло ;)


Ами... упорито и твърдоглаво вярвам, че дерейльора и венците, които обикновенно имат някаква обща точка с задната ос са си баш неокачено тегло... :D а преди време един умен човек ми казваше, че било по-важно неокачената и въртящата се маса да са максимално олекотени за да има най-живо окачване и най-леко управление (виж си лог-а в ICQ-то :) ) :agree: