...нищо не се чува във форума за HammerSchmidt

За всичко свързано с МТБ, което не е за някой от другите форуми. Например: разкази и преживявания, мнения по различни общи въпроси, интeресни продукти, новости и т.н.

Рейтинг за публикуване на тема / Рейтинг за отговор / Тежест: 1000 / 1000 / 20

Мнениеот TOYAGA » Чет Авг 14, 2008 8:17 pm



Ботушаров, постарайте се да научите елементарни неща... Не се ебавайте с аудиторията. Тя е проста, но не завинаги.
Дръж се земьо, шоп те гази!
Аватар
TOYAGA
 
Мнения: 7138
Рейтинг: 1634
Регистриран на: Пон Сеп 29, 2003 5:28 pm
Местоположение: София

Мнениеот bikerider » Чет Авг 14, 2008 11:01 pm

GECKO написа:
bikerider написа:@GECKO: искаш да кажеш окачено тегло ;)


Ами... упорито и твърдоглаво вярвам, че дерейльора и венците, които обикновенно имат някаква обща точка с задната ос са си баш неокачено тегло... :D а преди време един умен човек ми казваше, че било по-важно неокачената и въртящата се маса да са максимално олекотени за да има най-живо окачване и най-леко управление (виж си лог-а в ICQ-то :) ) :agree:


Аа, става дума за недоразумение от моя страна. Не съм разбрал, че имаш предвид задния дерайльор и задните венци, защото темата е за Хамършмид, а там те не са елиминирани. Оттам иде и заблудата ми, поднасям смирени извинения :D

TOYAGA написа:но не завинаги.


А дано :)
Do or do not. There is no try...
Аватар
bikerider
 
Мнения: 17273
Рейтинг: 2000
Регистриран на: Вто Окт 07, 2003 10:25 am
Местоположение: Eutropia

Мнениеот Antares » Пет Авг 15, 2008 9:20 am

Извинявам се за офтопика, но ако темата се пригоди като за "не-простата" част от аудиторията, предполагам, че мнозинството няма да разберем много...

Освен това от кога обширността на познанията в една или друга категория те класифицира като прост или не-прост?
Карикатурите ми . Крива Спица
He who sacrifices freedom for security deserves neither!
Ben Franklin
Аватар
Antares
 
Мнения: 7459
Рейтинг: 2000
Регистриран на: Пон Сеп 18, 2006 9:26 pm
Местоположение: София

Мнениеот bikerider » Пет Авг 15, 2008 9:55 am

:offtopic:
Преброй темите с въпроси, чиито отговори могат да се намерят за 20 секунди ;)
Do or do not. There is no try...
Аватар
bikerider
 
Мнения: 17273
Рейтинг: 2000
Регистриран на: Вто Окт 07, 2003 10:25 am
Местоположение: Eutropia

Мнениеот dh--zone » Съб Авг 16, 2008 8:40 pm

никой не казва колко тежи този "супер продукт"..:)
Съмнява ме да влезне в нормална употреба за дх и фр колела...
Колкото по трудно е едно решение, толкова по лесно е да се развали:)
На мен лично 8 касета отзад ми стига:))
dh--zone
 
Мнения: 138
Рейтинг: 1214
Регистриран на: Вто Май 09, 2006 9:53 am
Местоположение: Poland or Пловдив ;)

Мнениеот Ozzie » Съб Авг 16, 2008 9:02 pm

dh--zone написа:никой не казва колко тежи този "супер продукт"..:)

Да беше прочел статията в сайта ли...
Изображение
По-добре с хубава жена на надуваем матрак, отколкото с надуваема жена на хубав матрак...
Аватар
Ozzie
 
Мнения: 12470
Рейтинг: 1698
Регистриран на: Сря Мар 31, 2004 10:13 pm
Местоположение: Варна

Мнениеот did » Нед Авг 17, 2008 7:35 pm

а тва що не го коментирате?
Аватар
did
 
Мнения: 16523
Рейтинг: 2000
Регистриран на: Вто Окт 14, 2003 3:00 pm
Местоположение: Пловдив

Мнениеот GECKO » Нед Авг 17, 2008 7:49 pm

did написа:а тва що не го коментирате?


Защото не е направено от големите в бизнеса ;)

И пак, 22-34... честно казано ме устройва и 2кг да е, но да има поне 4 предавки :)
Аватар
GECKO
 
Мнения: 2688
Рейтинг: 2000
Регистриран на: Чет Мар 03, 2005 1:22 am
Местоположение: GCB

Мнениеот bikerider » Нед Авг 17, 2008 8:24 pm

@did: Не ми харесва подхода с задължителното използване на специален курбел. Би трябвало да стъпят на ISIS и да предлагат само кутията със средно.

Да не говорим, че тия нововъведения са ориентирани само към премахване на предния дерайльор. Тоест хем ще трябва да се плаща солено за тях, хем стария проблем със скъпите и често сменящи се компоненти на drivetrain-а остава. Това важи и за Хамършмид. Силно подозирам, че това ще е главния препъни-камък пред масовата употреба на подобни "хибридни" продукти.

Аз лично ще чакам следващите поколения...
Do or do not. There is no try...
Аватар
bikerider
 
Мнения: 17273
Рейтинг: 2000
Регистриран на: Вто Окт 07, 2003 10:25 am
Местоположение: Eutropia

Мнениеот HepBeH_XaMcTep » Съб Окт 25, 2008 1:40 pm

Изображение
Nikon d300 +Nikon 50mm f1.4, Tamron 17-50 2.8 +SB600 +Minolta 5400hs +RF-602
Аватар
HepBeH_XaMcTep
 
Мнения: 7592
Рейтинг: 2000
Регистриран на: Чет Юли 01, 2004 12:51 pm
Местоположение: 42.697556 N, 23.323638 E

Мнениеот Sutura » Съб Окт 25, 2008 4:22 pm

Като гледам, впечатленията на лицето, което е тествало Хамършмит от Пинкбайк и какво представлява- много е вдъхновяващо. Питам се как ли ще се сработи с един Спийдхъб отзад. Отстрани ще изглежда сякаш си сингъл спиийд :D
Спокойно, без излишни усилия.
Sutura
 
Мнения: 61
Рейтинг: 1251
Регистриран на: Пет Фев 17, 2006 10:11 pm
Местоположение: Bulgaria - Burgas/Ruse/Herning

Мнениеот Дизел » Нед Окт 26, 2008 8:32 pm

От цялата работа май са най-доболни конструкторите на фулсъспеншън байкове, защото им се улесняват много сметките по кинематиката на задното окачване. Иначе, по принцип кинематиката се оптимизира за едина от плочите, а за останалите е компромис.
А като казахте Спийдхъб, значи, и аз като го видях Хамършмида за първи път веднага си помислих за задни скорости тип Спийдхъб, обаче с ремъчна предавка! Ето, това ще вече е безгрижна работа - само въртиш :)
Аватар
Дизел
 
Мнения: 159
Рейтинг: 1970
Регистриран на: Чет Юни 26, 2008 3:21 pm

Предишна

Назад към Общ форум

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: 0 регистрирани и 147 госта