Страница 1 от 1

Rock Shox Tora 302 U-Turn

МнениеПубликувано на: Вто Юни 17, 2008 9:54 pm
от Admin

МнениеПубликувано на: Вто Юни 17, 2008 11:04 pm
от Stancho
В момента съм с TORA 289 и наистина за вилки на тази цена се предствят доста добре. Дори и спускането с нея беше приятно изживяване.

МнениеПубликувано на: Сря Юни 18, 2008 9:12 am
от freerider
Искам да ми дадете съвет ! Значи сега карам с Rock Shox J3 и RAM HT2 ,и понеже лятото ще работя ,мисля че ще успея да отделя някой лев за вилка .Та предложете нещо и кажете има ли смисъл да сменя моята J3 с такава Тора от статията ? Или ако няма предложете нещо до 500лв :dunno: Ако може до 130 - 140 мм ход ! Мерси предварително :)

МнениеПубликувано на: Сря Юни 18, 2008 9:55 am
от Capoeira
не си даваи парите за тази вилица в момента на в пазара има доста марзочита на фона на които тази изглежда като някой Zoom.

МнениеПубликувано на: Сря Юни 18, 2008 10:03 am
от freerider
Capoeira написа:не си даваи парите за тази вилица в момента на в пазара има доста марзочита на фона на които тази изглежда като някой Zoom.


Добре де ,дайте съвет какво да зема :bowdown:

МнениеПубликувано на: Сря Юни 18, 2008 10:08 am
от Capoeira
търси някое AM3 или Z1 на старо за тези 4е и по малко пари

МнениеПубликувано на: Сря Юни 18, 2008 1:16 pm
от did
Аnonymоus написа:Системата за заключване не е надеждна.

това си е основно правило. най-сигурния начин да се прецака някоя хидравлика е като вилката се кара заключена. това важи не само за тази вилка, а за всички вилки на всички производители.

МнениеПубликувано на: Сря Юни 18, 2008 1:29 pm
от did
Аnonymоus написа:
did написа:
Аnonymоus написа:Системата за заключване не е надеждна.

това си е основно правило. най-сигурния начин да се прецака някоя хидравлика е като вилката се кара заключена. това важи не само за тази вилка, а за всички вилки на всички производители.


Ъм, по принцип ли не трябва да се кара заключена ?! Аз си мислех, че само при определени условия е ОК да се ползва - примерно - като катеря по асфалт... Щото иначе за какъв я инсталират тази функция :dunno:


бе така е, ама както си караш по асфалт и ще забравиш че е заключена, па ще кривнеш и... :V: или пък някоя яка дупка в асфалта и пак :bawling:

понижаването на хода, както е при ETA и U-turn, много повече помага при катерене при асфалт от заключването. При спускане по асфалт пък от заключването хептен няма смисъл.

МнениеПубликувано на: Сря Юни 18, 2008 2:18 pm
от bikerider
did написа:Това важи не само за тази вилка, а за всички вилки на всички производители.


Хкхм, какво стана с 11-тата заповед (заяждам се :))?

ЕТА може спокойно да се кара и надолу в заключено състояние. Друг е въпроса за геометрията на колелото и човките.

МнениеПубликувано на: Сря Юни 18, 2008 3:06 pm
от Stancho
Аз със U-turn системата на Тора 289 съм много доволен. Вярно че с екипировка съм 60 кила, но не се получава и грам клатене при по-силно педалиране. Много по-добре ми е с тая система отколкото със заключване.

МнениеПубликувано на: Сря Юни 18, 2008 4:13 pm
от kotka12
кво общо има U-Turn
със заключването???

МнениеПубликувано на: Сря Юни 18, 2008 4:16 pm
от klmn
Аз съм с 302 от година и нещо,след първата смяна на маслото+профилактика вилата заработи много по-добре като чувствителност.
Единствения проблем до сега е,че сълзи по малко масло от врътката на ребаунда (според Теко е нормално),но това става когато я тормозя да се свие докрай.
А,има го момента ,че при максимално развъртян Ю-търн при сгъване се чува едно чукане.Това изчезва като се върне с 1/2 оборот врътката.

МнениеПубликувано на: Сря Юни 18, 2008 4:33 pm
от kotka12
чукането е от удар на пружината в ботуша
не е проблем
и аз го имах на Пайк-а

МнениеПубликувано на: Сря Юни 18, 2008 4:41 pm
от Admin
kotka12 написа:кво общо има U-Turn
със заключването???


Общото е, че много хора не виждат смисъл от използване на заключването, когато вилката е с намален докрай ход. ;) Макар че двете неща наистина са различни и макар и рядко, аз намирам приложение на заключването в точно определени ситуации.

С пробваната вилка не съм имал никакви проблеми с течове на масло откъдето и да е, наблюденията ми показват, че подобни преживявания често опират и до късмет, явно в тоя случай моят е бил добър :D

Re: Rock Shox Tora 302 U-Turn

МнениеПубликувано на: Сря Юни 18, 2008 5:04 pm
от TOYAGA
Admin написа:За мен Tora 302 е олицетворение на израза "За толкова пари - толкова".


Повечето неща са олицетворение на този израз...

МнениеПубликувано на: Сря Юни 18, 2008 5:34 pm
от Admin
:agree:

Re: Rock Shox Tora 302 U-Turn

МнениеПубликувано на: Пон Юли 13, 2009 4:02 pm
от velko
Имам тора 302, взех я преди 2 седмици и ребаунда спря да работи преди да направя второто спускане и вече регулирам вилката сас смяна на масло

Re: Rock Shox Tora 302 U-Turn

МнениеПубликувано на: Пон Юли 13, 2009 4:24 pm
от Alpina
За повече информация - viewtopic.php?f=27&t=11147

Re: Rock Shox Tora 302 U-Turn

МнениеПубликувано на: Вто Юни 29, 2010 5:35 pm
от Pionercheto
Да ви петам сега събрах пари да си купя тора но така и не намерих кои е моделът на когото се заключва хода дали на 289 или на 302 ида ви питам кои са най подходящите настроики може и линк да ми дадете от каде да си я закупя само да се заключва хода това искам ! :beer:

Re: Rock Shox Tora 302 U-Turn

МнениеПубликувано на: Вто Юни 29, 2010 6:53 pm
от Alpina
302
И какво имаш предвид с "подходящи настройки"