Страница 1 от 1

Avid Juicy 7

МнениеПубликувано на: Чет Дек 13, 2007 7:46 pm
от Admin

МнениеПубликувано на: Чет Дек 13, 2007 9:14 pm
от Isidor
Евала за новия тест :beer: ! Аз използвам за предна Avid Juicy 3 и също като теб не мога да й намеря кусури, защото и аз съм от ,,първата група хора,,.
Но искам да те попитам относно това с ваденето на гумата и натискането на лостчето с цел по-малко ход. Няма ли някакъв риск? Смисъл - за да отидат накладките по-близко до ротора, определено количество течност трябва да се изпразни от резервоарчето. Та именно това изпразване не крие ли риск да се напълни с въздух?
Може би за някои хора този въпрос е много прост, но все пак не разбирам кой знае колко от Avid-ски спирачки. :beer:
Благодаря предварително :beer: !
Поздравления отново за теста!

МнениеПубликувано на: Чет Дек 13, 2007 9:37 pm
от Admin
Ако се прави внимателно, не би трябвало да има проблеми. Идеята не е да се стисне толкова, че накладките да опрат една в друга без диск - това наистина крие рискове (може би).
Тук целта е с леки и плавни натискания накладките да се доближат леко една към друга. Говорим за съвсем леко приближаване, вероятно с части от милиметъра.
Ако стане така, че да ги приближиш повече от желаното, раздалечаването става с тънък гаечен ключ или друг подобен инструмент - натискаш ги навътре, за да се приберат буталата в леглата си.
За въздух - той няма откъде да влезе. Системата е направена така, че да се саморегулира при износване на накладките и с това упражнение се симулира точно това.

МнениеПубликувано на: Чет Дек 13, 2007 10:52 pm
от RAM-FR
Admin написа:Ако стане така, че да ги приближиш повече от желаното, раздалечаването става с тънък гаечен ключ или друг подобен инструмент - натискаш ги навътре, за да се приберат буталата в леглата си.

С пластмасата (червената вървяща към спирачките ) е много по-лесно и безопасно :)

МнениеПубликувано на: Чет Дек 13, 2007 11:35 pm
от Admin
Разбира се, но когато в крайно положение на червената врътка продължават да са ми "мекички"... Не забравяй, че преди това бях с BB7 и не ги карах с много голям ход на лостчето ;)
Мисля, че ако човек знае какво прави, не е нито сложно, нито опасно. Ако не е сигурен, по-добре да търси помощ.

МнениеПубликувано на: Чет Дек 13, 2007 11:43 pm
от Alien
Хъм, не съм съгласен с някои неща в статията, но пък аз ПРЕДИ карах Джуси 5, и то със 185 ротор... но тя НЕ спираше. :) Не че сега с ББ7 с 203 пак не спирам с 2 пръста понякога, ама... повечето спирачна сила НИКОГА не е в повече. НИКОГА.

МнениеПубликувано на: Чет Дек 13, 2007 11:51 pm
от HepBeH_XaMcTep
Admin написа:Разбира се, но когато в крайно положение на червената врътка продължават да са ми "мекички"...


Има в предвид това:
Изображение
(или по-точно еквивалентното при Juicy)

МнениеПубликувано на: Чет Дек 13, 2007 11:55 pm
от RAM-FR
HepBeH_XaMcTep написа:
Admin написа:Разбира се, но когато в крайно положение на червената врътка продължават да са ми "мекички"...


Има в предвид това:
Изображение
(или по-точно еквивалентното при Juicy)

:agree: Точно

МнениеПубликувано на: Чет Дек 13, 2007 11:55 pm
от Admin
Аахаааа! :banghead:
Сега прочетох внимателно поста на Денис, съжалявам за объркването. :blush:
Да, съгласен съм, че с червените вложки, които се поставят между накладките, е най-лесно и безопасно да се раздалечат, ако се престарае човек в приближаването :agree:

МнениеПубликувано на: Пет Дек 14, 2007 12:04 am
от 4getcredo
Alien написа:....Не че сега с ББ7 с 203 пак не спирам с 2 пръста понякога, ама...

:offtopic:
Не съм сигурен какво е положението в момента, но преди време съм ти обръщал внимание, че спирачните ти лостчета са прекалено "клюмнали". Забелязал съм от собствен опит, че дърпането при клюмнало лостче натоварва доста повече пръстите и предмишницата, тааа затова и нуждата от втори пръст ;) ... има и други фактори, разбира се, като разстоянието на лостчето от ръкохватката и съответно под какъв ъгъл опъва показалеца... Ама ти си твърдоглав и обичаш неща по по-твърдия начин :bigeyes: ;) :guiter:

Казаното важи за механични спирачки.

МнениеПубликувано на: Пет Дек 14, 2007 12:12 am
от Alien
Аз хващам кормилото толкова в края, че част от ръката ми не е на ръкохватката, така че със сигурност хващам лостчетата съвсем в края. Колкото до това колко са "клюмнали"... аз съм висок и позицията ми върху колелото, дори при безумни наклони, на каквито обичам да карам :) , е такава, че ТРЯБВА да са ми толкова наклонени. А и така ми е удобно, де да знам.

Едит: ай донт кеър, тъй или иначе вече колело не карам. :D

Edit 2: а и глей са, аз съм смотан карач и спирам МНОГО. И затва понякога вече не ми стига силата за един пръст и ми треат два. :) Кво да направя. :)

МнениеПубликувано на: Пет Дек 14, 2007 12:17 am
от RAM-FR
Alien написа:Edit 2: а и глей са, аз съм смотан карач и спирам МНОГО. И затва понякога вече не ми стига силата за един пръст и ми треат два. :) Кво да направя. :)

CODE 5

МнениеПубликувано на: Пет Дек 14, 2007 12:21 am
от 4getcredo
Ми не! Не си смотан карач :)!
Не знам дали си опитвал да направиш това, което ти казах, но можеш да пробваш... "изправеното" положение помага и в други житейски ситуации ;):D

МнениеПубликувано на: Пет Дек 14, 2007 12:22 am
от hashdveo
dot 4 ili dot izobsto e razrabotena izkustveno spira4na te4nost, koiato se razlaga sled 275 godini, mineralnoto maslo v ostanalite spira4ki ne kipi po-zle i se razlaga sled 75godini...................
:beer:




Пиши на кирилица!

МнениеПубликувано на: Пет Дек 14, 2007 2:38 am
от Isidor
:offtopic: Ако нямаш кирилица използвай бутона :nono: :offtopic:
Admin, вече направих това с приближаването. Накладките ми сега леко опират в диска, но не ми пречи особено. Просто нямам нерви за по-деликатна настройка. Все пак благодаря Ти, че ме светна как става, защото и на мен не ми харесваше до къде хлътва лостчето за да почне да спира добре.
edit: Я, някой ме е изпреварил :D

МнениеПубликувано на: Пет Дек 14, 2007 8:25 am
от Alpina
Ако нямаш "червената пластмаса", може да го направиш и с по-тънка отверка, CD или сумати подръчни мат'ряли.
Също така след стискане, дори неколкократно без наличие на диск, не води до влизане на въздух.

Т.е. проблема с въздуха е, когато има множество малки или дори едно по-голямо мехурче, някъде по маркуча на накладката. Когато стиснеш лостчетата, без наличие на диск - да възможно в да изпразниш резервоара, но тогава въздух ще влезне, само отгоре и когато отново разтвориш челюстите, спирачната течност ще го върне в резервоара.
Просто няма как това да доведе до наличие на въдух след това, а само до проблема с разтваряне на челюстите, макар да не е чак толкова трудно с една по-широка отверка, длето най-добре, дори без сваляне на накладките (достатъчно широка, не им наранява повърхността).

МнениеПубликувано на: Пет Дек 14, 2007 9:55 am
от outfaced
a да запитам, тоя начин на "притягане" важи ли по принцип за всички хидравлики :confused:

МнениеПубликувано на: Пет Дек 14, 2007 10:19 am
от ddevil
При тези, които имат такава "функция" да се самонастройват спрямо изхабяването на накладките - най-вероятно да. За останалите не знам :)

МнениеПубликувано на: Пет Дек 14, 2007 2:35 pm
от kotka12
колкото до Джуси 7 лично съм чувал поне от трима човека
които карат /и то много/
че съществува проблем с прегряването :dunno: /говорим за спирачки блийднати с ДОТ, а не с RBF600/
според тях се получава "потъване" на лостчето и силно влошаване
на спирачната сила

@Alien
бе има и спирачки дето нема да ти трябват 2 пръста ;)

МнениеПубликувано на: Пет Дек 14, 2007 4:13 pm
от C_Mo
kotka12 написа:колкото до Джуси 7 лично съм чувал поне от трима човека
които карат /и то много/
че съществува проблем с прегряването :dunno: /говорим за спирачки блийднати с ДОТ, а не с RBF600/
според тях се получава "потъване" на лостчето и силно влошаване
на спирачната сила

@Alien
бе има и спирачки дето нема да ти трябват 2 пръста ;)


Доста от хората, които карат (и то много) въпреки това не знаят как се ползват спирачки... тъжно, но факт ;)

МнениеПубликувано на: Пет Дек 14, 2007 11:56 pm
от Isidor
kotka12 написа:говорим за спирачки блийднати с ДОТ, а не с RBF600

Това пък за пръв път го чувам :bigeyes: :bigeyes: ! Не знаех, че може да се натика нещо друго освен DOT. Или това важи само за 7-цата? Я дай малко повечко инфо за този RBF600 :beer:

МнениеПубликувано на: Съб Дек 15, 2007 9:24 am
от airborneone
Isidor написа:
kotka12 написа:говорим за спирачки блийднати с ДОТ, а не с RBF600

Това пък за пръв път го чувам :bigeyes: :bigeyes: ! Не знаех, че може да се натика нещо друго освен DOT. Или това важи само за 7-цата? Я дай малко повечко инфо за този RBF600 :beer:

>гооглето?
п.п.
рейс дот се пада. точка на кипене над тази на 5.1 , обаче на същата основа като 3.0, 4.0, 5.1
Разликата в поведението е потресаваща. Дори на джуси 5

п.п.2
Симо :agree:

МнениеПубликувано на: Съб Дек 15, 2007 3:46 pm
от Isidor
Значи няма проблем да го ТУРЯ и на Джуси 3 :crap: ?
А за гооглето - по-добре да има И тук инфо за RBF600.... ;)

МнениеПубликувано на: Нед Дек 16, 2007 11:31 am
от Ozzie
:offtopic:-a е отделен ТУК.