petarv написа:Вече 180 километра с мотора. Доволен съм. Карах по асфалт и черни пътища. Батерията ми е 412W и издържа до 55км с подпомагане. Не е като ел. колело, но е 1000W. Мога да кача всеки баир лесно. Ел. колела са най-често до 350W което е крайно недостатъчно ако искаш да имаш свобода на придвижване
shapala написа:petarv написа:Вече 180 километра с мотора. Доволен съм. Карах по асфалт и черни пътища. Батерията ми е 412W и издържа до 55км с подпомагане. Не е като ел. колело, но е 1000W. Мога да кача всеки баир лесно. Ел. колела са най-често до 350W което е крайно недостатъчно ако искаш да имаш свобода на придвижване
Здравей можеш ли да споделиш кой кит монтира и от къде го закупи?
ЕДИН ЗАВЕТ написа:Използвам темата за да попитам :Някой скоро купувал ли е литиево -йонна батерия и зарядно от Али експрес ? Защо питам - батерия 14Ач /36 волта 102 $, зарядно -12$-общо 114 х 1,7 =194 лв . В България цената е тройна !!! Има ли уловка ?! Моля ,който е закупил батерия и зарядно - да сподели. Благодаря.
fu4ko написа:Харесал съм този кит. https://neoinduction.com/ElektricKitAndPart/FrontKit. Бях замислил да зимам от Конрад,но няма опция за подпомагане.Мисля да го използвам за подпомагане.Трябва ми за 15км да си ходя на село и понякога се налага да закачам малкия да го тегля с мен и е тегаво.Проблема е,че съм с ограничен бюджет и ще трябва да взема малка батерия 5-6 ампера.
Dido2 написа:И аз обмислям закупуване на Ел. Кит.
Bafang 750 mid motor изглежда е най доброто на пазара цена/възможности, икономичност, тишина и т. н. Но с батерията, която ще ми трябва големичка за да имам едни комфортни 100км пробег минимум за да отскачам до сл. Бряг и обратно от Бургас и не само, ще излезе близо 2000лв всичко... И ми идва плашещо много.
fu4ko написа:Вече над месец съм с 1000 вата хъб мотор с батерия 36 волта и 8.8ампера ама е слабичка и двигатела си иска помощ в 4% баири.
v85 написа:Dido2 написа:И аз обмислям закупуване на Ел. Кит.
Bafang 750 mid motor изглежда е най доброто на пазара цена/възможности, икономичност, тишина и т. н. Но с батерията, която ще ми трябва големичка за да имам едни комфортни 100км пробег минимум за да отскачам до сл. Бряг и обратно от Бургас и не само, ще излезе близо 2000лв всичко... И ми идва плашещо много.
Ако си решил да правиш байка като мотор - това ще е за сметка на повече разход на батерията, както и педаловата асистенция на Bafang е според каданс скоростта (въртене на педалите).
Иначе има вариант за асистенция като Bosch с торк сензор (сила на натискане) с Tongsheng TSDZ2 (днес са изкупили варианта с 850c дисплея -имаше 3 от 500w и 1 от 750w реално и двата са един модел 48V). Недостатък на него е че трябва да се смени софтуера на контролера и дисплея за оптимална настройка, както и да се модифицира с термосензор и спирачни сензори.
Найлоновото колелце е за предпочитане откъм шум, но се разваля по-често, което е един вид бушон.
Сравнения на двата средни мотора:
https://m.youtube.com/watch?v=T7ve958hJXE
https://m.youtube.com/watch?v=rG-5lAPjAEo
Опа сега видях че това е мнение от миналата годинаfu4ko написа:Вече над месец съм с 1000 вата хъб мотор с батерия 36 волта и 8.8ампера ама е слабичка и двигатела си иска помощ в 4% баири.
С 48V/52V батерия и контролер не знам дали ще стане, но ако тръгне има опция за радиатори
Потребители, разглеждащи този форум: 0 регистрирани и 8 госта