Страница 1 от 1
Относно избрана от мен вилка
Публикувано на:
Вто Ное 18, 2008 9:03 pm
от Poison
Здравейте !
Преди време бях пред въпроса за нова вилка (карам с XCR suntor)!
Спрях се на
http://screambikes.eu/product_info.php? ... ts_id=1118 може ли вашето мнение относна тази вилка
Ще карам AM !
Очаквам ви !
Публикувано на:
Вто Ное 18, 2008 9:21 pm
от rEsPeCT
От една страна е хубаво, че е с малко повече ход, от друга бих избрал Pike.. Познати които са карали AM3 мисля че и 2 изобщо не са доволни, това не съм го казвал аз така че не ме питай защо, така ми споделиха:)
Имаш ПМ за нещо по-добро
Публикувано на:
Сря Ное 19, 2008 8:44 am
от kotka12
сега остава да познаем и с каква рамка ще се комбинира вилката:)
Публикувано на:
Сря Ное 19, 2008 3:42 pm
от rEsPeCT
kotka12 написа:сега остава да познаем и с каква рамка ще се комбинира вилката:)
Не мисля че е от голямо значение на каква рамка, стига да позволява дадания ход..
Публикувано на:
Сря Ное 19, 2008 4:47 pm
от NovemberCharlie
rEsPeCT написа:kotka12 написа:сега остава да познаем и с каква рамка ще се комбинира вилката:)
Не мисля ..
А трябва
Публикувано на:
Сря Ное 19, 2008 5:17 pm
от bikerider
rEsPeCT написа:Не мисля че е от голямо значение на каква рамка, стига да позволява дадания ход..
Е ти до голям извод стигнА.
Публикувано на:
Сря Ное 19, 2008 5:23 pm
от Poison
Съжалявам
Ще се слага на РАМ АМ
Публикувано на:
Чет Ное 20, 2008 11:45 am
от Stancho
От впечатленията ми след едно каране на Витоша, мога да кажа че въздушната пружина напомпана за човек 90 кг (аз съм 60) и правех Bottom Out и с това установих, че нещо повече от ХС не е за нея. Ако ще я тормозиш - не е за теб.
Публикувано на:
Чет Ное 20, 2008 12:54 pm
от outfaced
2,5кг. , 160mm ход и разрешена за 203 диск и да става само за ХС ... и защо ... защото не си и бил вкарал нужното налягане и не си си направил настройките като хората
Публикувано на:
Чет Ное 20, 2008 1:55 pm
от kotka12
аз бих избрал тази вилка
поради няколко причини - прилична хидравлика
достатъчно ход за АМ, газова пружина
и ETA
повярвай ми
няма по-полезно нещо
ако ти се наложи повечко въртене с малко по-дългоходова машина
негативи - не е от най-леките
и 20 мм с се разглобява относително трудоемко /сравненое с аналогичните системи на ФОКС и РШ/
и новите на Марзо
Публикувано на:
Чет Ное 20, 2008 1:58 pm
от Capoeira
аз карам AM2 и карах AMSL и мога да кажа че със сегашната мека рамка(Norco six '07) се държи много приятно и подобни изказвания като ако ботъмаут няма това че караш със страшно твърда задница и очакваш вилката да те оправи не е оправдание. определено хода е супер приятен и доста прогресивен точно заради въздушната пружина, единствено не ми харесва че ако я караш достатъчно често в града ако си без Lizardskin или не забърсваш често стеншъните маслото доста бързо потъмнява. ЕТА системата на мойта малко се е поразхлабила и след определено каране се само включва, но това май е проблем само на 05-06 моделите.
Публикувано на:
Чет Ное 20, 2008 2:03 pm
от kotka12
Публикувано на:
Чет Ное 20, 2008 2:06 pm
от Capoeira
а бре самата врътка доста лесно се върти, на брат ми на 07 модела направо си иска сила зада се завърти а при мене само на бутна палеца и веданга сезавърта до край.При повече вибраций след определено време се е самозавъртяла.Предполагам че е и заради дългия стаж на вилката все пак е абселютно първия модел AM от 05, разликата с последните е даже и в хидравликата при мене повечето карантии са пластмасови а на 07 са си алуминий.
П.С. Ета системата си работи коректно, като изключим многото лесно завъртане на врътката.
Публикувано на:
Чет Ное 20, 2008 2:11 pm
от kotka12
това никога не съм го виждал
при мен забележки няма /66RC2 ETA/
и на предишната също /Z1 Freeride 2004/
Публикувано на:
Чет Ное 20, 2008 5:23 pm
от Stancho
Това, което споделих по - горе беше след каране на колелото на един приятел (бавно спускане от Голи Връх към Драгалевци - не съм от бързите) и допускам че може да има проблем с неговата вилка. И на мен ми се стори странно. Иначе доста добре работи, като се изключи това, което споменах по - горе.