Страница 1 от 1

Може ли Fox 36 TALAS ....?

МнениеПубликувано на: Пон Авг 04, 2008 1:48 pm
от Capoeira
Та въпроса ми е понеже се замислям за такава вилка, но не искам да я карам постоянно на 160мм, дали може да се кара нормално на снижения си ход, да кажем на 140 или 120мм бе да се ограничавам в приложението и. Един вид дали може да се кара през повечето време на снижения си ход, и само когато поискам да я разпъвам докрай. Четох че на Марзочитата независимо от ЕТА, АТА не може да се кара пълноценно в снижено състоние, но дали TALAS-a на Fox има такова ограничение.

МнениеПубликувано на: Пон Авг 04, 2008 1:54 pm
от vpravov
може :agree:

МнениеПубликувано на: Пон Авг 04, 2008 2:22 pm
от jivkonik
Според FOX вилката запазва параметрите си на работа (с изключение на дължината на хода) и при трите положения на TALAS системата - за сега TALAS 32 който карам се държи адекватно и при по-ниските позиции на хода си.

МнениеПубликувано на: Пон Авг 04, 2008 3:04 pm
от тучо чучо
Да, може.
Подкрепям мнението на Живко, като карам 36 TALAS R.

МнениеПубликувано на: Пон Авг 04, 2008 3:27 pm
от Capoeira
Много благодаря на всички точно това търся, като отговор.

МнениеПубликувано на: Сря Авг 06, 2008 12:42 pm
от Newone
Само да допълня, че можеш да я караш, на какъвто си искаш ход, но трябва да се съхранява в максималния и ход... :agree:

МнениеПубликувано на: Сря Авг 06, 2008 1:58 pm
от jivkonik
Newone написа:Само да допълня, че можеш да я караш, на какъвто си искаш ход, но трябва да се съхранява в максималния и ход... :agree:

Да се съхранява - това какво значи? Месец-два да не караш? А ако за 2-3 дни стои на късия си ход проблем ли е? И защо е това изискване?! :bigeyes:

МнениеПубликувано на: Сря Авг 06, 2008 2:59 pm
от THEZOGGO
Newone написа:Само да допълня, че можеш да я караш, на какъвто си искаш ход, но трябва да се съхранява в максималния и ход... :agree:

Каква е логиката ако не се упражнява върху нея усилие?! :)

МнениеПубликувано на: Сря Авг 06, 2008 3:12 pm
от Newone
Просто го пише в упътването на моята Fox Talas RC2 '06.....
Не е уточнен срок, а беше писано/доколкото си спомням/, когато колелото не се кара.....Възможно е при по-новите модели да го няма това изискване, но се опитах да съм полезен.... :)

МнениеПубликувано на: Сря Авг 06, 2008 3:23 pm
от jivkonik
Ахаааа, на TALAS 32 RLC '08 в книжлето и онлайн гайда не съм го виждал това, ама ще чета пак.... мерси за насоките! ;)

МнениеПубликувано на: Сря Авг 06, 2008 3:33 pm
от Newone
Иначе съм забравял моята вилица по 2-3 дни напълно сгъната без да забележа някаква разлика после.... :beer:

МнениеПубликувано на: Сря Авг 06, 2008 4:04 pm
от brum
Ако е с метални пружини при сгънато състояние на вилката може да се получава умора на материала и да омекват. Ако е с въздушни - не знам. Само ще има повишено налягане някъде вътре.

МнениеПубликувано на: Сря Авг 06, 2008 4:56 pm
от Newone
brum написа:Ако е с метални пружини при сгънато състояние на вилката може да се получава умора на материала и да омекват. Ако е с въздушни - не знам. Само ще има повишено налягане някъде вътре.


Талас е с въздушна пружина....TravelAdjustLinearAirSystem :agree:

МнениеПубликувано на: Чет Авг 07, 2008 1:50 pm
от тучо чучо
Newone написа:Талас е с въздушна пружина....TravelAdjustLinearAirSystem :agree:

Ще ме простите, Ваше Светлейшество, но TALAS е Travel Adjustable Linear Air Spring.
С почит и любов:
Ваш Шукадаров :D

МнениеПубликувано на: Чет Авг 07, 2008 1:58 pm
от Capoeira
За да не превръщаме темата в издребняване може ли накой ако е сравнявал работата на 36 и 32 да каже дали работят по един и същ начин защото на Сопот покарах малко едно трек-че с 32 RLC TALAS и не ми направи никак добро впечатление, малко дървено с много сложно за обяснение тръгване на вилицата да потъва, някак трудно все едно, иначе изглежда супер пипната и настройките са доста добре реализирани, но някакси сегашното ми All Mountain е по свободно(мазно) в хода си. Не знам може аз да съм предубеден но покарах и на колегата Lyrik 2-step и въпреки че е само с 2см по голям хода разликата е все едно сравнявам Zoom с Marzocchi, онова си попиваше всичко без видими усилия даже все едно по инерция си влиза. Не ме разбирайто погрешно гледам да не съм предубеден от цената на вилките просто искам 150-160мм макс ход, регулиране на хода и сравнително ниско тегло, но някакси Fox-а ми хареса заради малко по малкия Axle to Crown.

МнениеПубликувано на: Чет Авг 07, 2008 2:16 pm
от HepBeH_XaMcTep
Този Талас 32, който си карал.... бил ли е настроен за твоите килограми?
Компресия... рибаунд... ала-бала?
Имай в предвид, че RLC и RC2 са крайно различни хидравлики с различно предназначение ;)

МнениеПубликувано на: Чет Авг 07, 2008 2:40 pm
от Capoeira
ми беше ми идеален виж компресията не беше много наред а и аз не ми се играеше с нея и я отвъртях само колкото да не се товари, рибаунда се налагаше да му обяснявам на момчето, че не е редно да кара точно на Сопот без грам настройка. Предполагам че с повече ръчкане и малко повече каране можех да го докарам до малко по меко положение в което да не се продънва но не ми грабна сърцето както Lyrik-a, който даже не съм пренастройвал. Найстина се надявам да е от хидравликата която си е предвидена за изцяло XC работа

МнениеПубликувано на: Чет Авг 07, 2008 3:02 pm
от HepBeH_XaMcTep
Capoeira написа: Найстина се надявам да е от хидравликата която си е предвидена за изцяло XC работа


RLC хидравликата е главно за ХЦ/АМ ипзълнения.... докато RC2 с хай и лоуспийд компресиите.... там вече друга история.
Лирика е в категорията на 36-ците.
Ако се засечем утре... ще ти покажа нагледно някои неща....

МнениеПубликувано на: Нед Авг 10, 2008 9:49 am
от Newone
тучо чучо написа:
Newone написа:Талас е с въздушна пружина....TravelAdjustLinearAirSystem :agree:

Ще ме простите, Ваше Светлейшество, но TALAS е Travel Adjustable Linear Air Spring.
С почит и любов:
Ваш Шукадаров :D


:bowdown: :bowdown: :beer: