Страница 1 от 2

RAM FR 05 vs Dragomir Diesel

МнениеПубликувано на: Съб Сеп 08, 2007 3:46 pm
от Makintier
Интересува ме коя от рамките повече си заслужава парите?
Ще се кара с Boxxer team 04.
Предимно ще карам ДХ,демек да се спускам...
Чакам вашите коментари :)

МнениеПубликувано на: Съб Сеп 08, 2007 3:49 pm
от RAM-FR
FR

МнениеПубликувано на: Съб Сеп 08, 2007 3:49 pm
от Makintier
RAM-FR написа:FR

е ти си много пристрастен :D

МнениеПубликувано на: Съб Сеп 08, 2007 4:21 pm
от HepBeH_XaMcTep
FR

МнениеПубликувано на: Съб Сеп 08, 2007 4:44 pm
от CRAZY RIDER
FR :agree:

МнениеПубликувано на: Съб Сеп 08, 2007 5:09 pm
от Crimson
Що ФР-а? :popcorn:

МнениеПубликувано на: Съб Сеп 08, 2007 5:42 pm
от Nymphetamine
Хм... Интересен въпрос. Драгомира си е прасенце, опредлено, но пък плюс са настройките, големината на хода и факта, че побира вилки с повече от 180мм ход. ФР-а... Хубав шок, по-малко ход, вилки до 180мм...Аз може би, в зависимост от състоянието на предлаганите рамки, бих избрал Драгомира...

МнениеПубликувано на: Нед Сеп 09, 2007 9:51 am
от mango
FR

МнениеПубликувано на: Нед Сеп 09, 2007 10:04 am
от [dpycah]
FR :thumb:

Re: RAM FR 05 vs Dragomir Diesel

МнениеПубликувано на: Нед Сеп 09, 2007 10:06 am
от bikerider
Makintier написа:Интересува ме коя от рамките повече си заслужава парите?
Ще се кара с Boxxer team 04.
Предимно ще карам ДХ,демек да се спускам...
Чакам вашите коментари :)


И двете рамки си заслужават парите, но са с различно предназначение.
Ако ще се спускаш повече от 80% от времето, бих ти препоръчал Драгомир-а, за мен той е по-оптимизиран за спускане, то е и очевидно, да не говорим за настройките.
От другата страна на барикадата, FR-а е прекрасна рамка, но точно за целенасочено спускане има и по-добри рамки на RAM. Виж ако ще въртиш над 20% от времето, определено тя е твоята рамка.

Това е моето мнение в границите, които си задал за избор.

МнениеПубликувано на: Нед Сеп 09, 2007 10:15 am
от Crimson
Та не разбрах защо по-горе писалите не казват защо ФР-а е по-добрата рамка за спущане :) Предполагам от личен опит и с двете :popcorn: Иначе подкрепям казаното в поста над моя.

МнениеПубликувано на: Нед Сеп 09, 2007 12:06 pm
от Nymphetamine
Crimson написа:...подкрепям казаното в поста над моя.


Аз също... FR-a наистина е рамка, която явно държи на тормоз, понася спускане, даже на мен ми е много удобна в комбинация с вилката ми - ниска предница, малко междуосие, повратлива... Но не и в мащабите, които предлага Драгомира. Идеята й е да можеш и да се качиш (с 301 зора) до местото, от където ще се спуснеш.... А Драгомира си е спускателно прасе...

МнениеПубликувано на: Нед Сеп 09, 2007 12:14 pm
от GothicSpirit
а pedal feetback-a на фр :dunno:

МнениеПубликувано на: Нед Сеп 09, 2007 7:25 pm
от HepBeH_XaMcTep
Crimson написа:Та не разбрах защо по-горе писалите не казват защо ФР-а е по-добрата рамка за спущане :) Предполагам от личен опит и с двете :popcorn: Иначе подкрепям казаното в поста над моя.


По-къса; (от дизела)
По-пъргава(с правилния шок "клати" значително по-малко);
По-голям коефициент на окачването... ;)

МнениеПубликувано на: Нед Сеп 09, 2007 7:28 pm
от Nymphetamine
А правилния шок е?

МнениеПубликувано на: Нед Сеп 09, 2007 7:44 pm
от Crimson
HepBeH_XaMcTep написа:
Crimson написа:Та не разбрах защо по-горе писалите не казват защо ФР-а е по-добрата рамка за спущане :) Предполагам от личен опит и с двете :popcorn: Иначе подкрепям казаното в поста над моя.


По-къса; (от дизела)
По-пъргава(с правилния шок "клати" значително по-малко);
По-голям коефициент на окачването... ;)
Д т Е в Г нищо не разбираш ;)

МнениеПубликувано на: Нед Сеп 09, 2007 7:50 pm
от HepBeH_XaMcTep
Nymphetamine написа:А правилния шок е?

нещо с платформа, различна от SPV

МнениеПубликувано на: Нед Сеп 09, 2007 8:19 pm
от bikerider
HepBeH_XaMcTep написа:По-къса; (от дизела)

Дай по-сериозно - говорим си за DH, не за trail/FR.

HepBeH_XaMcTep написа:По-пъргава(с правилния шок "клати" значително по-малко);

Дай по-сериозно - говорим си за спускане. Кво клатене ?? :dunno:

HepBeH_XaMcTep написа:По-голям коефициент на окачването... ;)


И това какво трябва да значи точно за нас, неразбиращите? Би ли обяснил, моля :)

П.П. Чакам с нетърпение caspar да види темата :evil:

Edit: Хамстер, ако ще подхождаш сериозно към темата, обърни внимание и на казаното от GothicSpirit.

МнениеПубликувано на: Нед Сеп 09, 2007 8:49 pm
от HepBeH_XaMcTep
пф....
така ми се пада, като не си затварям експлоръра на чужди пц-та....
последните 2 поста(освен този) не са мое дело :paperba: :banghead:

МнениеПубликувано на: Нед Сеп 09, 2007 9:17 pm
от Гост
фр :agree:

МнениеПубликувано на: Нед Сеп 09, 2007 9:20 pm
от MaN1aK
dhcrazyness написа:фр :agree:

Карал ли си въобще спускане с РАМ ФР,че да говориш? :(!: :nono:

МнениеПубликувано на: Нед Сеп 09, 2007 9:30 pm
от RAM-FR
MaN1aK написа:
dhcrazyness написа:фр :agree:

Карал ли си въобще спускане с РАМ ФР,че да говориш? :(!: :nono:



Аз ли ?!?! ... мииии.... не ......
п.п. на Makintier му писах ПМ преди няколко дена със моето мнение

МнениеПубликувано на: Нед Сеп 09, 2007 10:30 pm
от RAM-FR
HepBeH_XaMcTep написа:пф....
така ми се пада, като не си затварям експлоръра на чужди пц-та....
последните 2 поста(освен този) не са мое дело :paperba: :banghead:

100%

МнениеПубликувано на: Нед Сеп 09, 2007 11:44 pm
от Crimson
На мен лично като става дума само за надолу, дизеларката ми аресваше повече от ФР05. За ФР06 мое и да се поспори но май и там нещата отиват в полза на дизелчето :D

МнениеПубликувано на: Пон Сеп 10, 2007 8:11 am
от TheUndertaker
двете не си ги заслужават :)

МнениеПубликувано на: Пон Сеп 10, 2007 8:41 am
от MpaBka ABuaTop
TheUndertaker написа:двете не си ги заслужават :)


:D :bowdown:

МнениеПубликувано на: Пон Сеп 10, 2007 10:15 am
от LubomirPanayotov
FR :agree:

МнениеПубликувано на: Пон Сеп 10, 2007 11:09 am
от Nymphetamine
Вече почна да бие на религия...

МнениеПубликувано на: Съб Окт 27, 2007 9:34 am
от zero
Editor написа:АА Драгомира не беше ли с 12 мм ос ?!

factory- да, дизела- не

МнениеПубликувано на: Съб Окт 27, 2007 12:41 pm
от bobiracing059
фр да другите не ;)